miercuri, 13 iunie 2012

Regalitatea

   Buna!Ehh, uite ce s-a mai intamplat.Pot sa zic ca acum imi calc pe orgoliu cu aceasta postare.Vreti sa stiti de ce?Pentru ca atunci cand am creeat blogul, nu eram interesata de numarul vizitatorilor, eram interesata sa creez povesti si fan-ficuri, sa ma exteriorizez.Pana ce astazi s-a umplut paharul si a trebuit sa...Uite, pe scurt este ca vreau sa vorbesc cu voi.Sa stiu daca asta e o chestie normala sua mi se intampla doar mie doar pentru ca sunt prea idioata.
   Astazi mi s-a urat.Stiti, scolile si liceele sunt precum niste micute universuri paralele cu lumea reala.Acolo exista regi si regine(cei populari), aristocratia(elevii destul de buni sa vorbeasca cu cei populari) si pleava societatii(tocilarii).Si cum exista aceste forme de guvernamant, exista si relatii intre ele si reguli, pe care cu siguranta le stitit si voi.
   In primul rand, daca faci parte din prima sau a doua categorie si vorbesti cu unul dintre tocilari, asta inseamna sinucidere sociala.Si acum interveniti voi si spuneti ca si tocilarii aia au sentimente si ca trebuie sa ne purtam frumos cu ei.Ei, aici eu modific putin ideea.Sunt fete si baieti timizi, chiar simpatici care iti deveni prieteni buni, daca faci efortul de a-i cunoaste.Dar exista si tocilarii aceia increzuti, care cred ca daia ai numai 10 esti nemuritor.helloo, nimeni nu te-a intrebat asta.Partea cea mai rea:Indiferent cum incerci sa vorbesti cu ei, acei tocilari aroganti vor crede mereu ca iti sunt superior doar pentru ca ii ajuta ratiunea sua in cazul unora...Memo Plusul.Si la fel procedeaza si celelalte categorii.
   Deci sa clasifici elevii unei scoli sau liceu dupa popularitatea lor este un concept total gresit.Eu ii clasific dupa personalitate.De ce?Pentru ca mereu vor exista exceptii de la regula.Cine zice ca daca sunt tocilar nu ascult muzica rock sau daca sunt cea mai populara fata, am interdicite la carti?Astea sunt niste reguli nescrise, pentru ca acum sa fim seriosi...Prostia e la moda.Daca nu poti sa faci ceva, e mai usor sa te dai batut exact ca in povestea vulpii cu strugurii.Ei bine, eu nu vreau asta.Si presupun ca mai exista altii ca mine care nu sunt de acord cu prostia asta de ierarhie sociala.
   Acum serios, voi ati vazut exceptii de la regula?Eu da...Am incercat sa ma inprietenesc cu un baiat din clasa tocilarilor.Adica nu e ca si cum ar avea capuse, oameni buni.Ei bine, toate bune si frumoase prima data.Ne salutam, vorbim, ne intelegem si facem schimb de id-uri de mess.Seara, cand intru pe mess, surpriza:Acelasi baiat de la scoala incepe sa-mi spuna mie toate notele pe care le-am luat de la inceputul scolii si imi trimite poze cu carnetul lui de elev.Frate, am ajuns sa-i stiu lui carnetul mai bine ca pe al meu.Unde sunt tocilarii aia timizi si de treaba de care isi bateau joc toti anul trecut?Am reusit noi sa ii distrugem sau inca mai exista ascunsi pe undeva, speriati de noi, incercand sa se protejeze de cuvintele noastre?orice om are simtul autoconservarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu