miercuri, 13 iunie 2012

Ce este dragostea la 12 ani?

   Uite ca am ajuns sa vorbesc si despre asta.Toate fetele de 12 ani sunt "in a relationship" pe facebook.Dar ce se ascunde in spatele acestui status?
   Toata ziua aud in jurul meu:Te iubesc, te iubesc.Il aud mai des decat aud buna ziua, dar nu asta e problema.Problema este ca aceste cuvinte sunt uzate si isi pierd valoarea pentru ca sunt folosite de niste copii fara scrupule.Asa ca scumpii mei pitici care ati avut prietena inainte sa am eu telefon mobil, inainte sa va culcati, reflectati putin asupra zilei de astazi.Daca ipotetic vorbind, ar da maine o masina peste voi?Cine ar veni sa va viziteze la spital?Raspunsul vi-l dau tot eu, deoarece mi-e frica de unele aberatii care sa imi dea lumea peste cap.Langa voi la spital vor fi familia si prietenii adevarati, nu cei pe care ii saluti din politete, iar apoi ii injuri la coltul strazii cu Mihaela, cea mai populara din scoala.Dar sa ne intoarcem de unde am plecat.Ce se va intampla cu obiectul afectiunii voastre?El de ce nu va veni sa va viziteze?Simplu, e prea ocupat cu jocurile video si umblat dupa gagici goale pe net.
    Dragostea nu are varsta, stiu asta.Si sa nu credeti ca eu spun ca la 12 ani nu poti iubi, dar problema este ca unele pesoane se indragostesc prea usor, pentru ca sunt mai mature in gandire decat ceilalti.Si ce se intampla cu acele persoane idragostie?bingo, isi gasesc niste partenerii care accepta o presupusa relatie doar din curiozitate, spunand acele cuvinte atat de pretioase candva doar din politete.Asa ca, deschideti ochii si zambitit.Bucurati-va de iarba verde si de mingiile colorate ce se gasesc pretutindeni in parc.Nu cautati dragostea pentru ca ea va gasesete pe voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu