joi, 20 octombrie 2011

Poveste de dragoste 2

    Trecuse vara, acum iar era toamna.O toamna superba, ce avea o paleta de culori restransa, dar care avea grija si de cel mai mic detaliu.Incepuse scoala, iar eu nu mai stateam in banca cu el...se mutase in banca cu Rachel.Eram sigura ca ar putea fi impreuna, dar abia apoi am aflat ca atunci cand eu il sunam el era cu ea...Acesta era motivul despartirii noastre crude...ce s-a intamplat mult prea repede.
     Pot sa spun ca singurul lucru ce ma facea sa ma simt ciudat era Meison, noul coleg.Eram indragostita nebuneste de el, dar nu puteam...Nu puteam inca sa sper la o noua idila, cand sufeream inca dupa despartirea de Josh.Era un triunghi amoros ce ma facea sa sufar.
     -Buna, Bella! mi-a spus Meison
     -Buna!Ce faci?
     -Ma gandeam sa merg sa-mi iau o cafea de jos, vrei sa vi?
     -De ce nu?am raspuns schitand un zambet haios pe fata
     Am coborat scarile alergand, desigur ca m-a lasat ca castig doar e baiatul perfect si mi-a facut si mie cinste cu un suc.
     -Ce zici, am ceva sanse sa trec anul asta la chimie?m-a intrebat ironic, el fiind cel mai bun din clasa la orice materie.
     -Nu, iar ramai repetent!am zis eu in gluma.
     Deodata, s-au auzit niste pasi pe coridor.Puteam sa-i recunosc dintr-o mie...erau ai lui Josh, care se tinea de mana cu Rachel.Cum m-a vazut si-a desprins mana de a ei si a alergat spre mine cu viteza:
     -Ce cauti cu el?Sa nu-mi spui ca acum va intalniti?Ranji el ca un nesimtit.
     Meison vruse sa zica ceva , dar eu i-am luat-o inainte:
     -Nu-ti datorez nimic, lasa-ma in pace!Mai bine dute la noua ta prietena!
     -Deci despre asta era vorba?Rachel n-a fost decat o distractie pentru mine, stii ca imi place sa pastrez ce e mai bun la sfarsit.
     -Atunci cand alergi dupa doi iepuri  nu prinzi nici unul si n-am de unde sa stiu ca eu voi fi mereu sfarsitul!Acum, scuza-ma dar n-am chef sa te mai vad, am pierdut si asa destul de mult timp degeaba!
     -Cum vrei, dar o sa-ti para rau pentru asta! si m-a apucat bine oferindu-mi un sarut lung si placut.
       Am incercat sa-l dau inapoi, dar trebuie sa recunosc ca nici mie nu-mi prea displacea.
       Dupa aceea a fugit repede dupa Rachel.
     -Ai avut mult curaj sa-l infrunti pe nesimtitul de Josh!spuse Meison
     -Nu a fost nimic, dar tot a trebuit sa platesc.
     -Nu stiu cum ai putut sa pierzi atata timp cu el.Esti mult prea buna pentru el si nu te merita.Oricine ar fi norocos sa te aiba.
     -Multumesc...am raspuns eu imbujorata.Cine crezi ca mi s-ar potrivi?
     -Bella...vezi, eu nu de azi, ci de mult timp am un sentiment puternic pe care nu pot sa-l descriu, a zis luandu-ma in brate cu putere si vorbiindu-mi cu toata fiinta a continuat, nu stiu cum sa-ti zic, dar cred ca m-am indragostit de tine.E un sentiment nou pentru mine.
     S-a facut liniste si buzele mele s-au apropiat incet de ale lui si tremurau, dar m-am oprit la timp si i-am spus:
     -Lasa-ma in pace!Vrei doar sa profiti de mine!Te urasc!
      Si am plecat, dar cred ca cuvintele acestea l-au ranit rau de tot..

2 comentarii: