luni, 21 noiembrie 2011

Capitolul 3

   Astazi m-am reintors la scoala.Ma simteam ingrozitor si nu puteam da cu ochii de Meison.Josh inca imi facea ochi dulceti, insa ma mir ca Racel nu parea prea interesata, avand in vedere ca nici in urma cu o zi nu facuse vre-o tragedie din faptul ca Josh ma sarutase.
   Eu nu eram singura care ave probleme in dragoste si care era prinsa intr-un triunghi amoros si prietena mea Angela avea aceleasi probleme ca si mine in privinta unui alt tip, numit Mat.Cum de dragostea asta te loveste tocmai atunci cand esti vulnerabil si are grija sa o faca cum trebuie?Nu stiu, dar ii iese foarte bine si este foarte bine sincronizat.
-Angela, ce mai faci?
-Ohh, destul de bine pentru starea in care ma aflu.
-Ce s-a mai intamplat acum?
-Doamne, nu stiu ce sa mai fac!Sunt super indragostita de el, insa Mat nici nu ma observa...Are grija Rachel sa-i tina companie...
-Ahaa, deci asta era planul!Ceea ce mi-ai spus tu imi raspunde la multe intrebari, dar lanand asta...spune-mi despre tine.
-Incerc din rasputeri, dar pana la urma Rachel are sa se duca la Balul Bobocilor cu Mat.
-Crede-ma n-o sa se intample asta!Iti promit!
-Bine, dar, eu nu cred ca voi merge.Daca nu am partener nu pot sa ma afisez asa singura, ca o fraiera, si macar de-as avea dispozitia necesara.
-Ohh, as vrea sa mai vorbim, dar trebuie sa plec.trebuie neaparat sa rezolv lucrurile cu Meison...
-Bine, ne mai vedem!
-Ok, pa!
Am fugit cat de repede in clasa, sperand din rasputeri sa dau de Meison, dar din nefericire am dat...Era cu nelipsita Rachel, care l-a sarutat in fata mea.Am fugit cat am putut de repede, insa Meison cred ca m-a observat si a lergat si el dupa mine.M-a prins in brate si s-a oprit.Respiratia lui grea se mai auzea in timp ce tot corpul imi tremura.Cred ca in acele momente inima incepuse sa bata mai puternica decat o facuse si o va face vreodata.
-Meison...
-Shh..nu spune nimic!Si ma luat si fara sa-l mai pot opri m-a sarutat.
Ma simteam bine si rau in acelasi timp si nu stiam daca sa strig de fericire sau sa plang de suparare.Dar apoi mi-am revenit si i-am zis:
-Cum poti sa-mi faci asta!Tocmai cu Rachel!Nu va inteleg, voi nu vedeti ca ea este cu 3 baieti deodata...Pana si pe tine te-a vrajit?Am inceput sa plang de durere...
El m-a luat in brate si mai puternic si mi-a sters lacrimile:
-Eu...ai inteles totul gresit.Ea m-a sarutat, am incercat s-o resping, dar...Si l-am oprit eu, de data aceasta, si l-am sarutat exact cu aceeasi caldura cu care i-am primit sarutul.
-Te iubesc!a mai apucat sa zica Meison.

3 comentarii: