sâmbătă, 1 octombrie 2011

O poveste fara sfarsit

   Nu pot sa-mi descriu viatssa in cateva cuvinte, in fiecare zi se tes pe ea  alte cateva intamplari, ce se cred  uitate pana candva, cand iti cercetezi adanc inima si le redescoperi, le poti retrai...sunt vise spulberate, ce inca le mai poti trai sau ganduri pierdute pe care le mai poti retrai, in fiecare zi ti se lumineaza calea si trebuie sa stii bine sa-ti alegi culoarul  prin care vrei sa treci in viata si trebuie sa stii ca el e foarte colorat si ca nu vei puta vreodata sa il pictezi in roz,ca mereu se amesteca culorile cu intamplarile care se tes ca o panza de paianjen in mintea ta si stii cand te trezesti dimineata unde esti si ce vrei sa faci si stiu ca nu-mi permit sa dezamagesc niste persoane, nu-mi permit sa le parasesc caci ele sunt razele diminetii ce imi lumineaza viatsa , ele pur si simplu imi dau un nou sens.Si stau uneori in casa si ma uit pe geam si vad printre stropii de roua necolorati, mii si mii de figuri de culori cunoscute , desi pe unele nu le-am mai vazut inainte si stau inchisa in casa si ma gandes adanca, daca o noua zi inseamna un nou inceput si ma intreb daca imi pot perimite sa gresesc si sa o iau de la inceput , dar eu stiu care este raspunsul si acesta este NU, caci fiecare zi se leaga de alta si trebuie sa stii asta pentru ca ele alcatuiesc o copilarie minunata, caci privesti amintirile ca niste fantasme si iti aduci aminte mereu ca fiecare varsta isi are nebunia de o clipa...
  Si acesta sunt eu si nu o sa ma schimb pentru nimic in lume si am sa va spun despre o poveste care inca se scrie...si aceasta poarta titlul de Viata Mea.Aceasta este o poveste care nu stiu cum se va termina ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu